Categories
עורך דין

מה מציע משרד עורכי דין הגירה?

משרד עורכי דין הגירה מציע ללקוחותיו מגוון שירותים, כגון ייעוץ משפטי, הכנת מסמכים, ייעוץ וליווי.

אם אתה זקוק לסיוע בהגירה משפחתית, בענייני גירוש, הגירה עסקית, גרין קארד או בקשות מקלט או כל עניין אחר הקשור להגירה, שכירת עורך דין היא ככל הנראה הדרך הטובה ביותר.

מהו ייעוץ והכוונה משפטית?

משרד עורכי דין הגירה מעניק ייעוץ וסיוע משפטי לאורך כל תהליך קבלת ויזה או גרין קארד. זה כולל קביעה אם אתה זכאי להטבות הגירה כלשהן, זיהוי מכשולים פוטנציאליים שעלולים לעכב או לדרדר את המקרה שלך, ותכנון אסטרטגיה כיצד להתגבר עליהם.

דיני הגירה הם תחום מורכב שמקיף כל היבט של מדיניות ההגירה האמריקאית. זה שני רק לדיני המס במורכבותו, ואפילו טעויות קלות בבקשה עלולות לגרום לעיכובים של שנים או דחיות מוחלטות למקבלי ויזה או גרין קארד.

עורכי דין הגירה מעניקים ללקוחותיהם ייעוץ משפטי בהתבסס על מומחיותם וידע רב במשפט. הם יפרשו את החוק כדי להסביר את הזכויות, האפשרויות והאסטרטגיות שלך; לסייע בניתוח עובדות המקרה שלך; עיון בכל התיעוד שסופק כחלק מבקשת ההגירה שלך; לעזור לך למלא את כל הטפסים הדרושים; הכנת עצומה לקבלת ויזה או גרין קארד; וכן לייצג אותך בהליכים בבית המשפט במידת הצורך.

חלק מעורכי דין הגירה מורשים על ידי לשכת עורכי הדין של מדינת ניו יורק, בעוד שאחרים מחזיקים בהסמכה מטעם המועצה לערעורים בהגירה (BIA). אנשי מקצוע אלה סיימו בית ספר למשפטים ועברו את כל הבחינות הנדרשות ללשכת עורכי הדין.

עורכי דין רבים להגירה מציעים ייעוץ חינם, ומאפשרים לך להיפגש איתם ולשאול כל שאלה בנוגע לתיק שלך מבלי לשלם דבר מראש. לעתים קרובות ההתייעצויות הראשוניות הללו נשארות חסויות לחלוטין ומספקות תובנה שלא תסולא בפז לגבי הנסיבות.

אתה יכול גם לגשת לייעוץ חינם מסוכנות לסיוע משפטי. לארגונים אלה, בדרך כלל ארגונים ללא מטרות רווח או קבוצות אינטרס ציבוריות, יש בדרך כלל עורכי דין בצוות המציעים עצות לאנשים בנושאים שונים.

בנוסף להצעת שירותים משפטיים, רבות מהסוכנויות הללו יכולות להפנות אותך לעורכי דין מוסמכים או למשרדי עורכי דין הגירה לסיוע בתיק שלך. חיפוש מוקדם של ייעוץ משפטי יכול לעזור לך להימנע מטעויות יקרות ולתת לעצמך את הסיכוי הטוב ביותר להשיג הטבות הגירה.

מהי הכנת תיעוד?

משרד עורכי דין הגירה בשירות מלא לא רק מספק ייעוץ והכוונה משפטית, אלא הוא גם ידאג לכל הניירת והתהליכים הדרושים הקשורים לתיק ההגירה שלך. מעתירות פשוטות ועד להרחקה אגרסיבית או הגנה על גירוש, הם יפעלו ללא לאות כדי לעזור לך להגיע ליעדי ההגירה שלך.

שירותי הכנת מסמכים מספקים פרסום שולחני ועיבוד תמלילים, כמו גם סיוע בהגהה ועריכה כדי להעביר את המסמכים שלך מהרעיון ועד ליצירה. האפשרות האידיאלית עשויה להיות חנות הכל כלול שעושה הכל, החל מניסוח מסמכים משפטיים, הגשתם כחוק, מתן שירות בדואר ואפילו מתן עותקים מודפסים לחתימה בשעות הפנאי שלכם.

שירותי הכנת מסמכים אולי נראים כמו עניין לא פשוט עבור העוסקים בתחום המשפטי, אבל הם לא חפים מחסרונותיהם. עליהם לעמוד במגוון של דרישות רגולטוריות ועסקיות, כגון רישום בפקיד המחוז המקומי, תשלום אגרת חוב מנופחת (בהשוואה לסטנדרטים של המדינה), פתיחת חשבון סוחר, והכי חשוב יכולת לקבל תשלומים מקוונים וניידים. שירותי הכנת מסמכים צריכים להיות עם צבא קטן של צוות מוכן להתמודד עם כל עבודה, ממסמכי ישות עסקית מורכבת ועד לניירת משפטית עבור בית חדש או נכס מסחרי. בנוסף למשימות חיוניות אלו, לחברה צריכה להיות גם מחלקת שיווק פנימית, נוכחות ייעודית באתר אינטרנט ובמדיה חברתית, מערכת עגלת קניות מקוונת פונקציונלית, כמו גם אסטרטגיית תקשורת יעילה.

לפרטים נוספים : https://lawoffice.org.il/